13 ottobre 2010

Metropolitanu


La matina quannu nesciu
arrivari un ci arrinesciu,
lu travagghiu è assai luntanu,
a n'atra punta di Milanu..

Pigghiu tram e autobussi
ncontru slavi e puru russi,
ci su turchi e filippini,
mussulmani e magrebini.

Ci su fimmini tatuati
cu li panzi scummigghiati,
cci arrifisca lu vuddicu
e atri cosi ca un vi dicu...

E dda metropolitana,
chidda è comu na buttana,
supra a idda trovi a tutti,
genti onesta e farabutti.

Stamu tutti troppu stritti
ci capemu schitti schitti,
c'è cu ammutta e si lamenta
e la fudda ancora aumenta.

C'è cu leggi lu romanzu
e vulissi ca mi scanzu,
cci disturbu la lettura,
a tuccallu ha stari accura.

La firmata di Cadorna
mi fa nesciri li corna,
e mi futtinu lu largu
si mi vidinu in letargu.

Si ti fermi a Primaticciu
lu to scinniri è un capricciu,
quanta genti chi t'assali
ca vulissi aviri l'ali.

Quannu arrivu a lu travagghiu
viu lu roggiu e nun mi sbagghiu,
mi squagghiaru un ura e menza,
unu sbiella si ci penza..

Lu me viaggiu giornalieru
si firmà , un mi pari veru!
Nun mi sentu cchiù cristianu
sugnu metropilatanu!!

(Ezio Spataro)